8 клас

1 Урок. Правила поведінки і безпеки в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

2 Урок. Кодування символів.  Двійкове кодування. Одиниці вимірюваннядовжини двійкового коду.

3 Урок. Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.

4 Урок. Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.

5 Урок. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу.



15 Урок. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.


18 Урок. Практична робота №5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

19 Урок. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

20 Урок. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

21 Урок. Практична робота №6. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

23 Урок. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

25 Урок. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.

26 Урок. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.

27 Урок. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.

28 Урок. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота №7. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду

33 Урок. Поняття мови програмування. Складові мови програмування.

34 Урок. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, що входять до його складу.

35 Урок. Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування.

36 Урок. Практична робота №9. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

37 Урок. Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.

38 Урок. Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

39 Урок. Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.

40 Урок. Практична робота № 10. «Створення програми з кнопками та написами».

41 Урок. Поле, його властивості.

42 Урок. Величини (змінні і константи), їхні властивості.

43 Урок. Практична робота №11. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.

45 Урок. Практична робота №12. Налагодження готової програми.


47 Урок. Величини логічного типу, операції над ними.

49 Урок. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

52 Урок. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

53 Урок. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

55 Урок. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.

56 Урок. Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.

57 Урок. Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення.

58 Урок. Цикли з передумовою.

60 Урок. Практична робота №13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.

61 Урок. Розв’язування компетентнісних задач з теми – "Алгоритми роботи з об’єктами та величинами"

66 Урок. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.

67 Урок. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

Немає коментарів:

Дописати коментар