2 Урок. Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірюваннядовжини двійкового коду.
3 Урок. Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.8 Урок. Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.
9 Урок. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі.
10 Урок. Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Податкова система. Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію.
15 Урок. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.
18 Урок. Практична робота №5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
19 Урок. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.
20 Урок. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
21 Урок. Практична робота №6. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
23 Урок. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.
25 Урок. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.
26 Урок. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.
27 Урок. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.
28 Урок. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота №7. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
33 Урок. Поняття мови програмування. Складові мови програмування.
34 Урок. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, що входять до його складу.
35 Урок. Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування.
36 Урок. Практична робота №9. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
37 Урок. Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.
38 Урок. Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.
39 Урок. Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.
40 Урок. Практична робота № 10. «Створення програми з кнопками та написами».
41 Урок. Поле, його властивості.
42 Урок. Величини (змінні і константи), їхні властивості.
43 Урок. Практична робота №11. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.
45 Урок. Практична робота №12. Налагодження готової програми.
47 Урок. Величини логічного типу, операції над ними.
49 Урок. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
52 Урок. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.
53 Урок. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.
55 Урок. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.
56 Урок. Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
57 Урок. Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення.
58 Урок. Цикли з передумовою.
60 Урок. Практична робота №13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.
61 Урок. Розв’язування компетентнісних задач з теми – "Алгоритми роботи з об’єктами та величинами"
66 Урок. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.
67 Урок. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.
Немає коментарів:
Дописати коментар