8 клас. 4 Урок. Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.

Мета: Допомогти учням засвоїти поняття «архітектура ПК», «процесор», «пам’ять ПК». Ознайомити з основними видами пам’яті ПК. Визначити основні складові системного блоку. Ознайомитися з психологією застосування реклами. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку:
засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування
1. Які пристрої входять до складу комп’ютера? Для чого вони призначені?
2. Який пристрій комп’ютера виконує опрацювання даних? Де, зазвичай, він розміщується?
3. Назвіть інформаційні процеси. Які пристрої комп’ютера забезпечують збереження даних?

3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: «Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.»

Сьогодні ми з вами будемо знайомитись з архітектурою комп’ютера (його внутрішнім змістом). 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконання: « Впр 2,5,6 ст.36 »

5. Фізхвилинка.

6. Підбиття підсумків.
1. Архітектура ПК…
2.Структура персонального ПК це…
3. Для чого потрібна материнська плата?
4. Для чого потрібна оперативна пам’ять?
5. Процесор це…
6. Які основні характеристики ПК?

7.Домашне завдання.

п. 2.1

Немає коментарів:

Дописати коментар