8 клас. 5 Урок. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу.

Мета уроку:
  • актуалізувати отримані раніше знання про будову комп'ютера; класифікацію пристроїв та програмне забезпечення як невід'ємну складову комп'ютера;
  • сформувати знання про історію розвитку обчислювальних засобів та класифікацію сучасних комп'ютерів; формувати навички роботи в мережі Інтернет та використання текстового процесора; формувати вміння добирати комплектуючі для комп'ютера за відомими системними вимогами програмного забезпечення; формувати навички пошуку інформації в Інтернеті; розвивати логічне мислення; виховувати інформаційну культуру.
  • розвивати логічне мислення та креативність; виховувати інформаційну культуру;
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування
Тестування: «Архітектура комп’ютера»

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу.»

Історія людства супроводжується невпинним зростанням обсягу використовуваної інформації. Для полегшення опрацювання простих інформаційних об'єктів, таких як звук, зображення, тексти, числа, люди здавна розробляли різноманітні засоби. Під час уроку ми здійснимо подорож в часі, простежимо основні етапи розвитку таких засобів від древнього абака до сучасного суперкомп'ютера. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.

Виконання: Виконайте завдання, що містяться в інструкції до практичної роботи №2.
Використовуйте Сайт Розетка (http://ro2etka.com.ua).
Всі створені файли зберігайте у папці: D:\ваш клас\.. 



Практична №2






5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...

7. Домашнє завдання.
Опрацювати §2.3; відповісти на питання для самоперевірки.

Немає коментарів:

Дописати коментар