навчальна: ознайомити з класифікацією програм для опрацювання мультимедійних даних; сформувати вміння записувати звук;
розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які формати аудіо- та відеофайлів ви знаєте?
2. Які види програм для роботи з мультимедійними даними ви знаєте?
3. Які дії над мультимедійними даними можна виконати з використанням плеєрів, граберів, конверторів?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: «Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.»
– Сьогодні Ви познайомитесь програмами, дозволяються записувати звук та відео за допомогою комп'ютера.
4. Засвоєння нових знань.
Створіть сценарій рекламного ролика: « Ноутбука». За прикладом.
Приклад (сценарій)
5. Фізхвилинка.
6. Підбиття підсумків.
Підручник п. 4.2
6. Підбиття підсумків.
- Для чого призначені музичні та відеоредактори?
- У чому відмінність між відеоредакторами і відеостудіями?
- Які музичні редактори ви знаєте?
- Для чого призначена Кіностудія Windows?
- Що таке сценарій відеофільму, для чого він створюється?
Підручник п. 4.2
Немає коментарів:
Дописати коментар