Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google Chrome.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які хмарні сервіси для роботи з документами ви знаєте?
2. Чи брали ви участь в опитуваннях чи тестуванні? Яким чином це відбувалося? Запитання яких типів там використовувалися?
3. Яким чином у браузері можна зберегти закладку на цікавий для вас сайт? Для чого використовують цю можливість?
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.».
Обмін даними, взаємодія з іншими користувачами, створення опитувань та графіки надають можливість онлайн-середовища для роботи з документами. Познайомимось з їхнім функціонуванням.
4. Засвоєння нових знань.
Створіть за допомогою Google форм одне з опитувань, запропоноване в документі «Матеріали», розповсюдьте серед друзів.
«Матеріали»
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Файли яких типів можна створювати з використанням онлайн редакторів Google?
2. Що спільного і що відмінного у використанні онлайн-редакторів Google і редакторів пакета Microsoft Office?
3. Які нові можливості надають онлайн-редактори для спільної роботи з документами?
7.Домашне завдання.
Повторити вивчений матеріал.
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Файли яких типів можна створювати з використанням онлайн редакторів Google?
2. Що спільного і що відмінного у використанні онлайн-редакторів Google і редакторів пакета Microsoft Office?
3. Які нові можливості надають онлайн-редактори для спільної роботи з документами?
7.Домашне завдання.
Повторити вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар