8 клас. 16 Урок. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.

Мета: Допомогти учням засвоїти поняття «опитування», «публікації документів». Ознайомитися з основними перевагами та недоліками хмарних технологій. Розглянути основні можливості структури документів . Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google Chrome.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які хмарні сервіси для роботи з документами ви знаєте?
2. Чи брали ви участь в опитуваннях чи тестуванні? Яким чином це відбувалося? Запитання яких типів там використовувалися?
3. Яким чином у браузері можна зберегти закладку на цікавий для вас сайт? Для чого використовують цю можливість?

3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.».

Обмін даними, взаємодія з іншими користувачами, створення опитувань та графіки надають можливість онлайн-середовища для роботи з документами. Познайомимось з їхнім функціонуванням. 

4. Засвоєння нових знань.
Створіть за допомогою Google форм одне з опитувань, запропоноване в документі «Матеріали», розповсюдьте серед друзів.

        «Матеріали» 






5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. Файли яких типів можна створювати з використанням онлайн редакторів Google?
2. Що спільного і що відмінного у використанні онлайн-редакторів Google і редакторів пакета Microsoft Office?
3. Які нові можливості надають онлайн-редактори для спільної роботи з документами?

7.Домашне завдання.
Повторити вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар