· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити працювати з оператором присвоєння, визначати типи даних в програмі та потрібні змінні. Обчислювати деякі незначні дії;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: Засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Для чого може використовуватися поле?
2. Як розмістити поле на формі?
3. Що визначають значення властивостей Top, Left, Name, Color, Text, Enabled і Visible для поля?
4. Що визначають значення комплексної властивості Font для поля?
5. Як можна змінити текст у полі?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: «Величини (змінні і константи), їхні властивості.»
Сьогодні ми більш програмно підійдемо до створення проектів та будемо працювати з числовими даними.
4. Засвоєння нових знань.
Завдання: Створити продемонстровану програму.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що таке змінна? Яке її призначення?
2. Як описати змінну?
3. Які існують типи даних?
4. Як перевести рядкові дані в числові і навпаки?
7.Домашне завдання.
Підготуватись до практичної роботи. п. 6.1
Немає коментарів:
Дописати коментар