· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, познайомити з початковими етами розробки та створення проекту;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. На уроках з яких предметів ви виконували навчальні проекти?
2. Які етапи реалізації проектів?
3. У яких формах може бути подано результати виконання проектів?
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.»
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Учитель. Протягом декількох уроків ми будемо працювати над проектами.
Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час
Тема: «Алгоритми навколо нас»
Мета: Працюючи у групах, знайти приклади алгоритмів у власному оточенні та створити комп’ютерні моделі окремих виконавців алгоритмів.
Розробіть план навчального вибраного проекту, приступіть до етапу пошуку інформації.
1. Тема: Пишаємось, що українські. Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
2. Тема: Суд над комп’ютером. Мета: визначити, у чому полягає шкідливий вплив комп’ютера на людину, та підготувати рекомендації для зменшення небезпеки.
3. Тема: Мій напарник - комп’ютер. Мета: проаналізувати види та характеристики сучасних комп’ютерів, що є на ринку вашого регіону, та визначити характеристики комп’ютерів, потрібні для виконання завдань у різних галузях людської діяльності.
4. Тема: Професія - ІТ-шник. Мета: скласти довідник професій, які можна набути в галузі інформаційних технологій, з’ясувати, які навички повинні опанувати представники цих професій.
5. Тема: Веб 2.0 у школі. Мета: з’ясувати сутність поняття Веб 2.0, виконати класифікацію сервісів, що належать до Веб 2.0, та навести приклади сервісів, які можна використати в навчанні.
6. Тема: Інформаційні технології під мікроскопом. Мета: узагальнити знання про інформаційні технології опрацювання даних різних видів (графічних, текстових, числових, мультимедійних), скласти схеми з відомостями про інформаційні технології, указавши основні об’єкти опрацювання, галузі застосування, типи програмних засобів, історію розробки.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Які етапи реалізації проектів?
2. Для чого складають план проекту?
3. У яких джерелах та якими методами можна виконувати збір відомостей для проекту?
4. Що може бути результатом пошуку матеріалів та відомостей для проекту?
5. У яких формах може бути подано результати виконання проекту?
7. Домашнє завдання.
Пошуку інформації до обраних проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар