· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, вдосконали навички використання циклів з лічильником;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке цикл в алгоритмі?
2. Який вигляд має команда циклу з лічильником?
3. Як виконується команда циклу з лічильником?
4. Який вигляд має блок-схема циклу з лічильником? Поясніть виконання фрагмента алгоритму.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані). Презентація: «Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.». Сьогодні ми вдосконалимо навички використання циклів в програмі.
4. Засвоєння нових знань.
Створити вивчений проект.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Чи можуть команди тіла циклу з лічильником виконуватися тільки один раз? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклад.
2. Чи можуть команди тіла циклу з лічильником не виконуватись жодного разу? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклад.
3. Чи може виконання циклу з лічильником ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклад.
7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.6 та виконати завдання 9 (відсоток депозиту буде вводити банк).
Немає коментарів:
Дописати коментар