8 клас. 3 Урок. Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.

Мета:
Навчальна. Сформувати знання про принцип двійкового кодування даних, сформувати вміння оцінювати довжину двійкового коду
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.

Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування
1. У чому полягають процеси кодування та декодування повідомлень?
2. Таблиці кодів символів використовують для кодування текстових повідомлень?
3. Що означають приставки кіло, мега, гіга!

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.» 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконання Практичної роботи 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. У чому полягає двійкове кодування повідомлень?
2. Що таке 1 біт?
3. Чому дорівнює 1 байт?
4. Що розуміють під завдовжки двійкового коду повідомлення?
5. Якою є довжина двійкового коду кожного символу в таблиці кодів символів Windows-1251?

7. Домашнє завдання.

п.2.1

Немає коментарів:

Дописати коментар