• навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити поєднувати програми з розгалуженням та цикли з передумовою;
• розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
• виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Який вигляд має блок-схема циклу з передумовою? Поясніть виконання цього циклу.
2. Чи можуть команди тіла циклу з передумовою не виконуватись жодного разу? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
3. Чи може виконання циклу з передумовою ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані: «Цикли з передумовою.») Сьогодні ми будемо вчитись використовувати цикли на прикладі програми для сантехнічної служби.
4. Засвоєння нових знань.
Створити опрацьовану програму.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Чим відрізняються між собою цикл з лічильником і цикл з передумовою?
2. У чому полягають відмінності у виконанні основних алгоритмічних структур: слідування, розгалуження, цикл з лічильником і цикл з передумовою?
7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.7 та виконати завдання №8
Немає коментарів:
Дописати коментар