Навчальна. Сформувати навички використання різних типів об'єктів під час оформлення текстових документів.
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Word.
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Word.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. З яких графічних примітивів може складатися графічне зображення у Word 2007?
2. Які властивості має лінія? Яких значень вони можуть набувати?
3. Які властивості має фігура? Яких значень вони можуть набувати?
4. Лінії яких видів можна побудувати у Word 2007? Які інструменти для цього використовують?
5. Для чого використовують клавіші Ctrl і Shift під час малювання графічних примітивів?
6. Для чого призначені маркери змінення розміру, маркер обертання? Як ними користуватися?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Податкова система. Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. З яких графічних примітивів може складатися графічне зображення у Word 2007?
2. Які властивості має лінія? Яких значень вони можуть набувати?
3. Які властивості має фігура? Яких значень вони можуть набувати?
4. Лінії яких видів можна побудувати у Word 2007? Які інструменти для цього використовують?
5. Для чого використовують клавіші Ctrl і Shift під час малювання графічних примітивів?
6. Для чого призначені маркери змінення розміру, маркер обертання? Як ними користуватися?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Податкова система. Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію.
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
4. Засвоєння нових знань.
Виконати: ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. СТВОРЕННЯ ТЕКСТОВОГО
ДОКУМЕНТА, ЩО МІСТИТЬ ОБ’ЄКТИ РІЗНИХ ТИПІВ.
ЗАПОВНЮЄМО ПОДАТКОВУ ДЕКЛАРАЦІЮ.
5. Фізхвилинка.
6. Підбиття підсумків.
1. Як ввести текст, у якому є хімічні формули?
2. Як вставити в текст такі математичні знаки: ± ≠≥≈ ?
З. Використовуючи який інструмент можна створити у текстовому документі формулу?
4. Які набори математичних символів використовуються у формулах? Як вибрати потрібний символ?
5. Які структури можна вводити у формули? Назвіть кілька з них.
6. Що таке шаблон структури? З яких елементів він складається? Як його використовують?
7.Домашне завдання.
Пов. п.3.5
6. Підбиття підсумків.
1. Як ввести текст, у якому є хімічні формули?
2. Як вставити в текст такі математичні знаки: ± ≠≥≈ ?
З. Використовуючи який інструмент можна створити у текстовому документі формулу?
4. Які набори математичних символів використовуються у формулах? Як вибрати потрібний символ?
5. Які структури можна вводити у формули? Назвіть кілька з них.
6. Що таке шаблон структури? З яких елементів він складається? Як його використовують?
7.Домашне завдання.
Пов. п.3.5
Немає коментарів:
Дописати коментар