8 клас. 7 Урок. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.

Мета: Допомогти учням засвоїти поняття «символ», «список», «колонка». Ознайомитися з алгоритмом створення списків, колонок. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Word.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Давайте пригадаємо, що таке текстовий редактор?
2. Яке призначення текстових редакторів?
3. Які текстові редактори Ви знаєте?

3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: «Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.». Сьогодні ми з вами будемо знайомитись з процесом створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Розглянемо види та призначення недрукованих знаків.

4. Засвоєння нових знань.
Створити за прикладом. Слайд: 28.


5. Фізхвилинка.
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження.


6. Підбиття підсумків.
1. Як вставити у текст символи, які відсутні на клавіатурі (математичні, Латинські, графічні)?
2. Які символи називають прихованими (недрукованими)? Наведіть приклади таких символів.
3. Списки яких типів можна створити у Текстовому документі Word?

7.Домашне завдання.
п.3.1 Підготуватись до тестової перевірки знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар