Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Word.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Давайте пригадаємо, що таке текстовий редактор?
2. Яке призначення текстових редакторів?
3. Які текстові редактори Ви знаєте?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: «Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.». Сьогодні ми з вами будемо знайомитись з процесом створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Розглянемо види та призначення недрукованих знаків.
Створити за прикладом. Слайд: 28.
5. Фізхвилинка.
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження.
6. Підбиття підсумків.
1. Як вставити у текст символи, які відсутні на клавіатурі (математичні, Латинські, графічні)?
2. Які символи називають прихованими (недрукованими)? Наведіть приклади таких символів.
3. Списки яких типів можна створити у Текстовому документі Word?
7.Домашне завдання.
п.3.1 Підготуватись до тестової перевірки знань.
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження.
6. Підбиття підсумків.
1. Як вставити у текст символи, які відсутні на клавіатурі (математичні, Латинські, графічні)?
2. Які символи називають прихованими (недрукованими)? Наведіть приклади таких символів.
3. Списки яких типів можна створити у Текстовому документі Word?
7.Домашне завдання.
п.3.1 Підготуватись до тестової перевірки знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар