· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити визначати істинність та хибність висловлювань. Будувати елементарні висловлювання;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- Які ви знаєте властивості змінної?
- Що визначає тип змінної?
- Які ви знаєте типи числових змінних?
Показ презентації: Величини логічного типу, операції над ними.
Сьогодні ми поговоримо про те, які ще бувають змінні в мові програмуванні.
Практичне завдання
- Складіть висловлювання з реального життя з двома логічними константами
- Складіть висловлювання з реального життя з однією логічною константою.
- Опишіть різницю між складеними висловлюваннями. Які їх плюси та мінуси?
- Складіть 3 математичних висловлювання та поєднайте їх операторами об’єднання. (Визначіть істинність)
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
- Які речення не належить до висловлювань?
- Яких значень може набувати висловлювань?
- Що таке логічні константи?
- Які оператори використовуються для об’єднання декількох висловлювань в єдину конструкцію?
Опрацювати сторінки 195 та 196 параграфа 6.3
Немає коментарів:
Дописати коментар