• навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати простий проект та компілювати його;
• розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
• виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке мова програмування?
2. З чого складається мова програмування?
3. Як називається «програма перекладач» переводу вихідного коду в двійковий?
4. Опишіть логіку роботи програми?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, що входять до його складу.
4. Засвоєння нових знань.
Завдання: Створити проект за поданим зразком. Висоту форми встановити на 150 ширина 410. При натисненні кнопки «Закрити програму» програма має завершитись. Зберегти проект на робочий стіл в папку «Ваше прізвище та ім’я». Після збереження скомпілювати програму.
5. Фізхвилинка.
6. Підбиття підсумків.
1. З якими об’єктами ми познайомились на уроці? Які їх назви?
2. Що означає властивість Caption?
3. Що означає властивість Font?
4. Що означає властивість Width?
5. Що означає властивість Height?
7.Домашне завдання.
Опрацювати п. 5.1
Немає коментарів:
Дописати коментар