8 клас. 2 Урок. Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.

Мета:
Навчальна. Сформувати поняття: код символу, таблиця символів; сформувати вміння користуватися кодовими таблицями для визначення коду символа та символа за відомим кодом.
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення та креативність.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування
1. Що таке кодування повідомлень?
2. З якою метою кодують повідомлення?
3. Наведіть приклади кодування повідомлень.
4. Що таке декодування повідомлень?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.» 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.

Практичне завдання. Кодування символів.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як кодують символи текстових повідомлень під час опрацювання їх з використанням комп’ютера?
2. Які таблиці кодів символів ви знаєте?
З. Які символи можуть бути закодовані з використанням таблиць кодів символів ASCII, KOI-8U, Windows-1251, Юнікод?
4. Що спільного та чим відрізняються таблиці кодів символів ASCII, KOI-8U, Windows-1251, Юнікод?
5. У яких ситуаціях потрібно змінювати таблицю кодів символів під час перегляду веб-сторінок?

7. Домашнє завдання.
п.2

Немає коментарів:

Дописати коментар