• навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати програми на основі процедур та виводити випливаюче повідомлення;
• розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
• виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке комп’ютерна програма?
2. Що таке форма? Назвіть кілька її властивостей.
3. Яке призначення програми-компілятора і які етапи її виконання?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування.
Завдання: Створити програму за вивченим та продемонстрованим зразком.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що так процедура?
2. Знайдіть помилки в прикладах програмних кодів:
• lebel2.Captian=:'Діти';
• Form.Color:=colBlue;
• ShowMassage('Привіт')
7.Домашне завдання.
Опрацювати параграф 5.2. Підготуватися до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар