· навчальна: навчити конструювати власні сайти за допомогою Google Sites;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google Chrome.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які групи елементів можна виділити на веб-сторінці? Охарактеризуйте кожну групу.
2. Що таке контент веб-сторінки?
3. Поясніть особливості різних видів веб-сторінок залежно від їх вмісту.
4. Чим відрізняється домашня сторінка веб-сайта від інших інформаційних сторінок?
5. Поясніть особливості різних видів веб-сторінок залежно від технологій, використаних при їх створенні.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Приклад.
2. Почніть знаходити контент для веб-сторінки.
3. Почати створювати свій сайт.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які засоби можна використовувати для розробки веб-сторінок? Поясніть їх переваги та недоліки.
2. Що таке система управління веб-контентом? Назвіть відомі вам системи управління вмістом веб-сайта.
7. Домашнє завдання.
Підготуватися до практичної роботи і підібрати контент для наповнення власного сайту.
Немає коментарів:
Дописати коментар