· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Самостійне повторення матеріалу (на повторення відводиться 5 хвилин).
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Практична робота №9. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Завдання: Створити продемонстровану програму (демонстрація відео фрагмента)
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7.Домашне завдання.
пов. п. 6.1, 6.2
Немає коментарів:
Дописати коментар