навчальна: формувати поняття формули, види помилок під час введення формул і способи їх усунення, пояснити правила запису формул і використання адрес клітинок і діапазонів у формулах;
розвиваюча: розвивати пам’ять та увагу учнів, логічне мислення, увагу.
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, програмне забезпечення, роздатковий матеріал.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке алгоритм? Що таке система команд виконавця алгоритму? У чому полягає
формальність виконання алгоритму виконавцем?
2. Що таке комп'ютерна програма?
3. Яку мову програмування ви вивчали в попередніх класах? Пригадайте кілька команд цієї мови програмування.
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Поняття мови програмування. Складові мови програмування.
Завдання: Про інсталюйте програму Lazarus.
5. Фізхвилинка.
6. Підбиття підсумків.
1. Що таке комп'ютерна програма?
2. Які дані, що опрацьовує програма, називають вхідними, проміжними, вихідними?
3. Які складові частини мови програмування? Опишіть кожну з них.
4. Що таке синтаксична помилка?
7. Домашне завдання.
п. 5.1
Немає коментарів:
Дописати коментар