навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати при створенні програм за потреби цикли з передумовою.;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Який вигляд має і як виконується команда циклу з лічильником?
2. Який вигляд має і як виконується блок-схема циклу з передумовою?
3. У яких випадках в алгоритмах використовується цикл з лічильником, а в яких - цикл з передумовою?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані).
Перегляд презентації: «Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення.»
Сьогодні ми будемо продовжувати знайомитись із циклами але трошки іншого характеру.
4. Засвоєння нових знань.
Створити опрацьовану програму.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Який вигляд має блок-схема циклу з передумовою? Поясніть виконання цього циклу.
2. Чи можуть команди тіла циклу з передумовою не виконуватись жодного разу? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
3. Чи може виконання циклу з передумовою ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.7
Немає коментарів:
Дописати коментар