Розвиваюча. Розвивати логічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Word.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Як вставити у текст символи, які відсутні на клавіатурі (математичні, латинські, графічні)? Як здійснюється їх редагування і форматування?
2. Які символи називають прихованими (недрукованими)? Наведіть приклади таких символів. Для чого їх використовують?
3. Списки яких типів можна створити у текстовому документі Word 2007?
4. Яка назва і призначення кнопок групи Абзац?
5. У чому полягає автоматична нумерація елементів списку? Як можна змінити номер елемента списку?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: «Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.»
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
Виконання: Підручник: Впр. 1,5 ст.89
5. Фізхвилинка.
6. Підбиття підсумків.
1. Для чого в документі використовують таблиці? Із чого вони складаються? Які об’єкти містять?
2. Які властивості таблиці та їх можливі значення?
3. Якими способами можна вставити таблицю в текстовий документ?
4. Що розуміють під терміном «таблиця складної структури»? Яким способом її зручніше створити?
5. Як виділити різні об’єкти таблиці?
7.Домашне завдання.
п.3.2
Немає коментарів:
Дописати коментар