навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати прості програми на розгалуження;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Пройдемо тест: Логічні вирази. Змінні логічного типу.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані) Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Створити вивчені програми на слайдах 16 та 28.
Ділення чисел.
Порівняння чисел.
5. Фізкультхвилинка.
6. Підбиття підсумків.
1. Опишіть процес порівняння чисел програмно.
2. Як виконати програмно дане завдання: «Працюючи на роботі Іван в січні пропрацював 18 дні, а в лютому 21 день. Складіть програму для бухгалтера яка при 21 та більше робочих днів додавала до зарплати Івана премію в розмірі 200 грн.»
7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.4
6. Підбиття підсумків.
1. Опишіть процес порівняння чисел програмно.
2. Як виконати програмно дане завдання: «Працюючи на роботі Іван в січні пропрацював 18 дні, а в лютому 21 день. Складіть програму для бухгалтера яка при 21 та більше робочих днів додавала до зарплати Івана премію в розмірі 200 грн.»
7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.4
Немає коментарів:
Дописати коментар