навчальна: перевірити навички проектування та створення спільних документів, опитувань з використанням онлайн-форм;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, LibreOffice Draw.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які типи можна створювати з використанням онлайн редакторів Google?
2. Що спільного та відмінного в використанні онлайн-редакторів Google і редакторів пакета Microsoft Office?
3. Які нові можливості надають онлайн-редактори для спільної роботи з документами?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Практична робота №5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Розробіть спільний проект на одну з тем: онлайн-форма з 12 запитань для проведення опитування в рамках тематики проекту (тестування може бути з будь-якого предмету і на будь-яку тему); Інструкційна картка.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар