· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати в програмах перемикачі;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Який об’єкт відповідає за встановлення прапорця?
2. Чи обов’язково, щоб CheckBox був обраний?
3. Яких значень може набувати CheckBox?
4. Програмно, яке значення тут встановлено за замовчуванням CheckBox1.Checked
5. Який об’єкт відповідає за випадаючий список?
6. Опишіть властивості ComboBox
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані). Презентація: «Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.». Сьогодні ми знову ж познайомимось з новим об’єктом – перемикач та вдосконалимо програму яку створювали на минулому уроці
Створення програми.
Для учня.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Який об’єкт відповідає за встановлення перемикача?
2. Яких значень може набувати RadioButton?
3. Програмно, яке значення тут встановлено за замовчуванням RadioButton1.Checked
7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.5
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Який об’єкт відповідає за встановлення перемикача?
2. Яких значень може набувати RadioButton?
3. Програмно, яке значення тут встановлено за замовчуванням RadioButton1.Checked
7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.5
Немає коментарів:
Дописати коментар