5 Урок. Онлайнові перекладачі. Практична робота №1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті.
9 Урок. Типи даних числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.
11 Урок. Практична робота 2. Редагування та форматування електронних таблиць.
9 Урок. Типи даних числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.
11 Урок. Практична робота 2. Редагування та форматування електронних таблиць.
12 Урок. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення.
13 Урок. Практична робота 3. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.
15 Урок. Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей.
17 Урок. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
13 Урок. Практична робота 3. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.
15 Урок. Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей.
17 Урок. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
19 Урок. Поняття змінної та її значення.
22 Урок. Практична робота №6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
23 Урок. Створення моделей для розв’язування задач.
24 Урок. Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.
25 Урок. Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
26 Урок. Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.
27 Урок. Програмування випадкових процесів.
28 Урок. Практична робота №7. Створення ігрового проекту.
31 Урок. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
22 Урок. Практична робота №6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
23 Урок. Створення моделей для розв’язування задач.
24 Урок. Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.
25 Урок. Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
26 Урок. Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.
27 Урок. Програмування випадкових процесів.
28 Урок. Практична робота №7. Створення ігрового проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар