7 клас. 25 Урок. Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї створення комп’ютерної модулі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке прямолінійних рух?
2. Який програмний проект був реалізований на основі прямолінійного руху?
3. Які об’єкти в програмі «Сніжна битва» рухались прямолінійно?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.

Демонстрація навчальних слайдів: «Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.»


4. Засвоєння нових знань.
Створіть Розглянутий проект.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. Яким чином взаємодіють об’єкти в грі «Кіт Фелікс та мишка Герберт»?
2. Опишіть алгоритми удосконалення гри за допомогою змінних «Життя» та «Швидкість»

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Розробити власний проект із взаємодією 3 об’єктів на основі опрацьованого на уроці. Використати змінні рахунок, життя, час гри.

Немає коментарів:

Дописати коментар