Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке прямолінійних рух?
2. Який програмний проект був реалізований на основі прямолінійного руху?
3. Які об’єкти в програмі «Сніжна битва» рухались прямолінійно?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
4. Засвоєння нових знань.
Створіть Розглянутий проект.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Яким чином взаємодіють об’єкти в грі «Кіт Фелікс та мишка Герберт»?
2. Опишіть алгоритми удосконалення гри за допомогою змінних «Життя» та «Швидкість»
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Розробити власний проект із взаємодією 3 об’єктів на основі опрацьованого на уроці. Використати змінні рахунок, життя, час гри.
Немає коментарів:
Дописати коментар