Навчальна. Формувати навички побудови інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
Розвиваюча. Розвивати в учнів логічне та творче мислення, науковий світогляд, пам’ять, самостійність.
Виховна. Сприяти вихованню в учнів інформаційної культури, виховувати старанність.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які засоби можна використати для подання інформаційних моделей?
2. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують текстові процесори? Наведіть приклади.
3. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують графічні редактори? Наведіть приклади.
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.»
4. Засвоєння нових знань.
Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
Створіть інформаційну модель для вивчення вимірювальних приладів на уроках фізики.
1. Зобразіть у текстовому процесорі структурну модель для вивчення вимірювальних приладів. Відобразіть у моделі назви та призначення приладів (для вимірювання часу: метроном, секундомір, годинник; для вимірювання лінійних розмірів: лінійка; для вимірювання об’єму: мензурка); одиниці вимірювання відповідних фізичних величин. Збережіть отриманий документ у вашій папці у файлі з іменем практична 2.docx.
2. Зобразіть у графічному редакторі графічну модель одного з вимірювальних приладів. Збережіть отримане зображення у вашій папці у файлі з іменем практична 2.jpg.
3. Створіть презентацію Вимірювальні прилади:
Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
Створіть інформаційну модель для вивчення вимірювальних приладів на уроках фізики.
1. Зобразіть у текстовому процесорі структурну модель для вивчення вимірювальних приладів. Відобразіть у моделі назви та призначення приладів (для вимірювання часу: метроном, секундомір, годинник; для вимірювання лінійних розмірів: лінійка; для вимірювання об’єму: мензурка); одиниці вимірювання відповідних фізичних величин. Збережіть отриманий документ у вашій папці у файлі з іменем практична 2.docx.
2. Зобразіть у графічному редакторі графічну модель одного з вимірювальних приладів. Збережіть отримане зображення у вашій папці у файлі з іменем практична 2.jpg.
3. Створіть презентацію Вимірювальні прилади:
- Розмістіть на першому слайді заголовок Вимірювальні прилади та підзаголовок – ваше прізвище та ім’я.
- Скопіюйте з текстового документа структурну модель вимірювальних приладів і вставте її на другий слайд презентації.
- Уставте на третій слайд презентації створену графічну модель вимірювального приладу.
- На четвертому слайді презентації запишіть одиниці вимірювання часу (години, хвилини, секунди) і співвідношення між ними.
- Збережіть отриману презентацію у вашій папці у файлі з іменем практична 2.pptx.
5. Фізхвилинка.
6. Підбиття підсумків.
- Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
- Що найбільше сподобалося?
- Що запам’яталося?
- Про що хотіли би дізнатися більше?
7. Домашне завдання.
пов. П.2.2
6. Підбиття підсумків.
- Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
- Що найбільше сподобалося?
- Що запам’яталося?
- Про що хотіли би дізнатися більше?
7. Домашне завдання.
пов. П.2.2
Немає коментарів:
Дописати коментар