Навчальна. Ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням.
Розвиваюча. Розвивати в учнів практичні навички роботи з електронною поштою та електронним листуванням
Виховна. Сприяти вихованню культури поведінки, сумлінності, відповідальності при виконанні завдань
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання
2. Актуалізація опорних знань.
1. Яка роль поштового сервера під час створення та використання електронної поштової скриньки?
2. Із чого складається адреса електронної поштової скриньки?
3. Як створити електронну поштову скриньку?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: «Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.»
4. Застосування набутих знань.
Практичне завдання в презентації: «Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Операції над папками та листами.»
5. Фізхвилинка.
6. Підсумок уроку.
Фронтальне опитування
З переліку запропонованих записів оберіть ті, які можуть бути адресою електронної пошти:
1) olena2013@i.ua
2) олена2013@i.ua
3) olena2013@Д.ua
4) olena2013@ukr.net
5) olena:/&@i.ua
1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2. Що найбільше сподобалося?
3. Що запам'яталося?
4. Про що хотіли б дізнатися більше?
7. Домашнє завдання.
п. 1.2
Практичне завдання в презентації: «Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Операції над папками та листами.»
5. Фізхвилинка.
6. Підсумок уроку.
Фронтальне опитування
З переліку запропонованих записів оберіть ті, які можуть бути адресою електронної пошти:
1) olena2013@i.ua
2) олена2013@i.ua
3) olena2013@Д.ua
4) olena2013@ukr.net
5) olena:/&@i.ua
1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2. Що найбільше сподобалося?
3. Що запам'яталося?
4. Про що хотіли б дізнатися більше?
7. Домашнє завдання.
п. 1.2
Немає коментарів:
Дописати коментар