Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок; повторення, систематизації й узагальнення вивченого; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch, браузер;
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке діалогова програма?
2. Опишіть роботу програми «Віщун».
3. Що таке змінна? Яке її призначення?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Практична робота №6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.»
4. Засвоєння нових знань.
Програмуємо в програмі Scratch. Гра «Пінг-понг».
На 9 балів: Створення програми за прикладом.
На 10-12 балів: Змінити програму щоб після набирання 100 балів швидкість шарика пришвидшилась. Настав 2 рівень.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що Вам вдалося?
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар