Навчальна. Засвоїти практичні навички при виконанні завдань із формулами та функціями.
Розвиваюча. Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами, виконувати дії за зразком.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Тип уроку: вдосконалення практичних вмінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome, Microsoft Office Excel 2019.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке формула? Із чого вона складається?
2. Яких правил потрібно дотримуватися під час уведення формул?
З. У чому полягають переваги використання у формулах адрес клітинок і діапазонів?
4. Які повідомлення про помилки можуть з’являтися в клітинках? Про яку помилку повідомляє кожне з них?
5. Як уводити у формулу адреси клітинок з використанням миші?
6. Як надати клітинці ім’я? Які є вимоги до імені клітинки?
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Практична робота 3. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій».
Робота з комп'ютером: робота з Табличний процесор. «Практична робота 3. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій».
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1.Чи всі завдання практичної роботи вам вдалося виконати?
2.Які завдання викликали труднощі?
3.Яку тему необхідно повторити?
7. Домашнє завдання.
Пов.п.3.1 Розібрати п.3.2
Немає коментарів:
Дописати коментар