7 клас. 24 Урок. Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї програмування об’єктів з прямолінійним рухом. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;

Хід уроку:

1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
• Перевірка домашнього завдання.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.»

4. Засвоєння нових знань.
Створіть Розглянутий проект.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. Опишіть роботу опрацьованого сьогодні проекту?
2. Для чого до програми була додана гравітація? Як вона вдосконалила програму?
3. Які об’єкти в програмі рухались прямолінійно?

7. Домашнє завдання.

Опрацювати вивчений матеріал. Створити подібний проект з можливістю фіксації рекорду користувача та звуковим супроводом. *Якщо поточний рахунок менший за рекорд, то рекорд не перезаписувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар