7 клас. 5 Урок. Онлайнові перекладачі. Практична робота №1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті.

· навчальна: познайомити з використанням онлайн-середовищ для створення електронних документів та онлайновими перекладачами; перевірити навички зберігання даних та роботи з документами в Інтернеті;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; перевірки отриманих знань.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Які типи можна створювати з використанням онлайн редакторів Google?
2. Що спільного та відмінного в використанні онлайн-редакторів Google і редакторів пакета Microsoft Office?
3. Які нові можливості надають онлайн-редактори для спільної роботи з документами?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Онлайнові перекладачі. Практична робота №1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті.») 


4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.

Практичне завдання:
1. Зайдіть в обліковий запис Google.
2. Зайдіть в Google диск і створіть текстовий документ.
3. Знайдіть в інтернеті (текст пісні) - «Реве та стогне Дніпр широкий».
4. Скопіюйте текст пісні і вставите в документ на Google диск.
5. Цей текст пісні переведіть ще 2-ма мовами російською та англійською за допомогою Google перекладач.
6. Переклади скопіюйте і вставите в документ на Google диск.
7. Збережіть документ з назвою «Практична 1»
8. Відкрийте доступ до документа і скопіюйте посилання доступу.
9. Відійшла посилання доступу в листі електронною поштою вчителю: vip_yaroslav_tkach@ukr.net


5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке персональне навчальне середовище? Для чого воно створюється?
2. Як соціальні мережі можна використовувати для свого навчання?
3. Що таке хмарні технології? Які переваги в їх використанні?
4. Які сервіси належать до хмарним? У чому їх суть?
5. Які можливості надає користувачеві хмарне сховище Google Диск? Операції над файлами можна виконувати?

7. Домашнє завдання.
Повторити вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар