Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Scratch 2.0.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- Що таке оперативна пам’ять? Яке її призначення?
- Як створити спрайт в середовищі Скретч?
- Опишіть проекти Scratch котрі найбільше вам запам’ятались з 6 класу?
- Чи можете ви описати їх програмний код?
Демонстрація навчальних слайдів: «Поняття змінної та її значення.»
Проект по змінними і випадковими числами.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
- Що таке змінна?
- Яке її призначення?
- Опишіть алгоритм генерації випадкового числа за запису його у змінну.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар