Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка учнівських проектів.
Розробити власний проект із взаємодією 3 об’єктів на основі опрацьованого на уроці. Використати змінні рахунок, життя, час гри.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.»
4. Засвоєння нових знань.
Створіть Розглянутий проект.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Опишіть алгоритм обрахунку балів в проекті «Кажан».
2. Яким чином ви реалізували запис рекорду?
7. Домашнє завдання.
На основі вивченого матеріалу створити гру «Маріо». Ціль гравця перестрибнути найбільшу кількість перешкод й встановити рекорд.
Немає коментарів:
Дописати коментар