Мета:
· навчальна: познайомити учнів з електронною скринькою; навчити реєструвати власну скриньку визначаючи бажану адресу та надсилати й отримувати повідомлення через e-mail;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Який комп’ютер називають сервером?
2. Що таке обліковий запис користувача? Для чого його створюють?
3. Які служби Інтернету ви знаєте? Яке їх призначення?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого в 6 класі. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.»)
Сьогодні на уроці ми познайомимось з базовим сервісом в мережі Інтернет – електронною скринькою та навчимось реєструвати скриньку з бажаною адресою, надсилати й отримувати листи.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання:
1. Зайдіть на сайт https:// www.ukr.net
2. Створіть поштову скриньку.
3. Запишіть логін і пароль в кінці зошита.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке електронна пошта?
2. Яка роль поштового сервера під час створення та використання електронної поштової скриньки?
3. Із чого складається адреса електронної поштової скриньки?
7. Домашнє завдання.
П. 1.1. ,1.2
Немає коментарів:
Дописати коментар