Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка учнівських проектів.
На основі вивченого матеріалу створити гру «Маріо». Мета гравця перестрибнути Найбільша кількість перешкод і встановити рекорд.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Програмування випадкових процесів.»
Створіть Розглянутий проект.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Які перешкоди були використані під час удосконалення проекту «Лабіринт»?
2. Опишіть алгоритм вибору випадкового положення яблука.
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Створити власну гру «Лабіринт» у які запрограмувати не лише генерацію випадковості встановлення призу, але й рухомих перешкод (3 перешкоди). Використати змінні «життя», «час», «зібрано призів».
Немає коментарів:
Дописати коментар