7 клас. 29 Урок. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок розробки сценарію та інформаційної моделі гри. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке проект?
2. Над якими проектами ви вже працювали з інших предметів?
3. Які цілі були поставлені перед вами?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.»

4. Засвоєння нових знань.
Визначитесь яку гру на уроках інформатики ви хотіли б створити. Подумайте над ідеєю гри (можна поділитися на команди розробників по 2 учні якщо ви хочете створити великий проект і вам потрібна допомога у створенні такого). Займіться створенням інформаційної моделі (проектування) майбутньої гри на основі вашої власної ідеї. Заповнити Інформаційну модель (проектування) вашої гри за шаблоном 17 слайд.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. Що нового ви дізнались?
2. Яка особистість вам найбільше запам’яталась та чому?
3. Який проект видатного вченого ви б хотіли продовжити?

7. Домашнє завдання.
Допрацюйте модель проекту, або визначте напрямки вдосконалення гри.

Немає коментарів:

Дописати коментар