Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке проект?
2. Над якими проектами ви вже працювали з інших предметів?
3. Які цілі були поставлені перед вами?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.»
4. Засвоєння нових знань.
Визначитесь яку гру на уроках інформатики ви хотіли б створити. Подумайте над ідеєю гри (можна поділитися на команди розробників по 2 учні якщо ви хочете створити великий проект і вам потрібна допомога у створенні такого). Займіться створенням інформаційної моделі (проектування) майбутньої гри на основі вашої власної ідеї. Заповнити Інформаційну модель (проектування) вашої гри за шаблоном 17 слайд.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що нового ви дізнались?
2. Яка особистість вам найбільше запам’яталась та чому?
3. Який проект видатного вченого ви б хотіли продовжити?
7. Домашнє завдання.
Допрацюйте модель проекту, або визначте напрямки вдосконалення гри.
Немає коментарів:
Дописати коментар