7 клас. 23 Урок. Створення моделей для розв’язування задач.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї створення моделей для розв’язування задач. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Опишіть значення елементу повторення під час побудови гри «Пінг-понг».
2. Які змінні були використані при роботі з проектом? В чому їх значення? Чи мали створені нами змінні обмеження?

3. Вивчення нового матеріалу.
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
«Створення моделей для розв’язування задач.».

4. Засвоєння нових знань.
Інструктаж вчителя. Створення розглянутого проекта.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. Виділіть основні етапи під час вирішення математичних задач в середовищі Scratch 2.
2. Визначте значимість моделювання вирішення задачі. Обґрунтуйте свою думку.

7. Домашнє завдання.
Створіть програму для вирішення задачі: «Вранці вкладник зняв з рахунку 𝟐/𝟕 усіх грошей, а після обіду – 30% залишку. Після цього на його рахунку залишилося 175 грн. Який був початковий вклад?». До розробленого проекту повинна додаватись модель роботи в текстовому вигляді. *Програма повинна бути універсальною.

Немає коментарів:

Дописати коментар