Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок; повторення, систематизації й узагальнення вивченого; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch, браузер;
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які перешкоди були використані під час удосконалення проекту «Лабіринт»?
2. Опишіть алгоритм вибору випадкового положення яблука.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Практична робота №7. Створення ігрового проекту.»
На повторення матеріалу відводиться 5 хвилин.
Створити і вдосконалити проекти в залежності від вашого варіанта.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що Вам вдалося?
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар