9 клас. 19 Урок. Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти.

Мета: сформувати поняття про електронну таблицю, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, табличний процесор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке електронна таблиця?
2. Які властивості має сторінка текстового документа? Яких значень можуть набувати ці властивості? Як установити значення властивостей сторінки?
3. Назвіть основні об’єкти табличного процесора.
4. Які переваги у використанні електронних таблиць порівняно з па-перовими?
5. У яких сферах діяльності людини зручно використовувати електрон-ні таблиці?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. 


Сьогодні ми продовжимо опановувати табличний процесор. Розглянемо електронну таблицю, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок. 
Створити список для туристичної фірми. Таблиця складається з чотирьох стовпців: 
Дата, містить назви місяців; 
Країна, містить назви країн; 
Менеджер, містить прізвища співробітників фірми; 
Вартість, містить вартість контракту в гривнях. 

   Інструктивна картка






5. Фізхвилинка. 
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору. 

6. Підбиття підсумків уроку. 
1. Які таблиці в MS Excel називають списком? 
2. Як у MS Excel упорядкувати дані за кількома параметрами? 
3. Що відбувається з даними списку внаслідок фільтрування? 
4. Яка різниця між простим і розширеним фільтром? Наведіть приклади. 
5. Наведіть приклади використання функцій бази даних. 
6. Чи можна опрацювати дані списку без використання функцій бази даних? 

7. Домашнє завдання. 
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до тестової перевірки знань.

1 коментар: