навчальна: сформувати поняття події; приклади подій та їх опрацювання;
розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Що таке спрайт в середовищі Scratch?
2. Які властивості мають програмні об'єкти в середовищі Scratch?
3. Як їх можна переглянути?
4. Якими способами можна змінити значення властивостей об'єктів в середовищі Scratch?
5. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими способами можна змінити фон Сцени?
6. Якими способами можна створити новий спрайт в середовищі Scratch?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створи програмні об’єкти за продемонстрованим зразком.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які дії можна виконувати над об'єктами в середовищі Scratch?
2. Засоби для цього можна використовувати?
3. Як можна змінювати значення властивостей об'єктів під час виконання проекту в Scratch?
4. Програмні події існують в середовищі Scratch? Які команди можна використовувати для обробки подій в середовищі Scratch? Вони розміщені?
5. Чи можна в середовищі Scratch скласти кілька скриптів для одного об'єкта; різні скрипти для різних об'єктів; однакові скрип-ти для різних об'єктів?
7. Домашнє завдання.
Обробити вивчений матеріал.
Дуже гарний урок!
ВідповістиВидалити