9 клас. 9 Урок. Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

Мета уроку:
Ознайомити учнів з тривимірною графікою та програмами для роботи з нею. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, антивірусна програма, браузер, Blender-2.90.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке комп’ютерна графіка?
2. Наведіть приклади графічних зображень.
3. Наведіть приклади використання комп’ютерної графіки в різних сферах діяльності людини.
4. Які види комп’ютерної графіки вам відомі?
5. За допомогою якого програмного забезпечення можна працювати з графікою?
6. Назвіть формати графічних файлів.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. »

Сьогодні ми будемо знайомитись з тривимірною графікою та розглянемо програми для роботи з нею. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання 1. Встановлення програмного забезпечення Blender
Відкрийте файл blender-2.90.0-windows64 (місце знаходження вкаже вчитель) або завантажте із сайту www.blender.org .
Слідуючи інструкціям встановіть програмне забезпечення на свій комп’ютер.

Завдання 2. Знайомство із програмою Blender 2.90
Запустіть програму Blender 2.90
Ознайомтесь із вкладками віна Інфо
У вікні Структуратор по черзі активуйте об’єкти.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Для чого призначена тривимірна графіка?
2. Алгоритм створення тривимірної сцени?
3. Області використання тривимірної графіки?
4. Назвіть недоліки тривимірної графіки.
5. Які програми для 3D моделювання вам відомі?
6. Які дії виконують на етапі підготовки та призначення матеріалів?
7. Назвіть вікна які ми бачимо після завантаження початкової сцени в Blender.

7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект. Встановити Blender на своєму комп’ютері.

Немає коментарів:

Дописати коментар