· навчальна: познайомити з етапами роботи з власним проектом, допомогти визначитись та дібрати ресурси до проекту;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google Chrome.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. На уроках з яких предметів ви виконували навчальні проекти?
2. Які етапи реалізації проектів?
3. У яких формах може бути подано результати виконання проектів?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Визначення тем навчального проекту. Побудова етапів реалізації програмного проєкту.»)
Дослідження та пошук необхідної інформації є головна якість успішного користувача сучасного інформаційного суспільства. Спробуємо й ми розвиватись в цьому напрямку.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Розробіть план навчального проекту. Розпочніть пошук потрібної інформації в мережі.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які етапи реалізації проектів?
2. Для чого складають план проекту?
3. У яких джерелах та якими методами можна виконувати збір відомостей для проекту?
4. Що може бути результатом пошуку матеріалів та відомостей для проекту?
5. У яких формах може бути подано результати виконання проекту?
7. Домашнє завдання.
Систематизувати знайдену інформацію.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Розробіть план навчального проекту. Розпочніть пошук потрібної інформації в мережі.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які етапи реалізації проектів?
2. Для чого складають план проекту?
3. У яких джерелах та якими методами можна виконувати збір відомостей для проекту?
4. Що може бути результатом пошуку матеріалів та відомостей для проекту?
5. У яких формах може бути подано результати виконання проекту?
7. Домашнє завдання.
Систематизувати знайдену інформацію.
Немає коментарів:
Дописати коментар