Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.
Хід уроку:
1. Організаційний момент Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань
1. Поясніть визначення «інформаційна безпека».
2. Назвіть основні загрози інформаційної безпеки.
3. Назвіть основні властивості інформації.
4. Що таке комп’ютерний вірус?
5. Які дії можуть виконувати шкідливі комп’ютерні програми?
6. Чим відрізняються віруси від троянських програм і хробаків мереж?
7. Які з дій вірусів найнебезпечніші? Обґрунтуйте свою відповідь.
3. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від шкідливого програмного забезпечення. Основи захисту даних у комп’ютерних системах.»)
Сьогодні на уроці ми з вами розглянути основні дії для захисту ПК від шкідливого програмного забезпечення, ознайомити з основами захисту даних у комп’ютерних системах.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Практичне завдання:
1. Користуючись мережею Інтернет створіть санітарний бюлетень «Профілактика комп’ютерних вірусів».
2. Продемонструйте результати виконання роботи вчителеві.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підведення підсумків уроку
1. Чи може вірус вивести апаратну частину комп’ютера з ладу?
2. Які заходи попередження зараженні ви знаєте?
3. Що таке антивірусна програма?
4. Які є антивірусні програми?
5. Що передбачає правовий захист інформації?
6. Назвіть шляхи захисту даних.
7. Домашнє завдання
Опрацювати конспект. Готуємось до практичною.
Немає коментарів:
Дописати коментар