· навчальна: навчити знаходити найбільший та найменший елемент в табличній величині;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Опишіть яким чином ви шукаєте найбільше число у впорядкованому списку?
2. Яким чином відбувається пошук того ж числа у списку де числа розкидані?
3. Як ви гадаєте, як буде працювати програма по пошуку найбільшого та найменшого елемента?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Пошук у масиві за певними критеріями. Найбільший і найменший елементи табличної величини.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створити програму за прикладом, таким чином, щоб знаходити мінімальне значення серед 20 заданих чисел.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Опишіть алгоритм пошуку найбільшого числа?
2. Які конструкцій використовувались в опрацьованих проектах? Для чого вони були потрібні?
3. Чи залишилась у вас інформація (отримана на уроці) котра є не зрозумілою?
7. Домашнє завдання.
Пов. П. 6.2 Підготуватися до практичної роботи.
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Опишіть яким чином ви шукаєте найбільше число у впорядкованому списку?
2. Яким чином відбувається пошук того ж числа у списку де числа розкидані?
3. Як ви гадаєте, як буде працювати програма по пошуку найбільшого та найменшого елемента?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Пошук у масиві за певними критеріями. Найбільший і найменший елементи табличної величини.»)
Пошук елементів з програмної точки досить цікавий і на перший погляд не дуже зрозумілий. Це ми люди просто шукаємо визначаємо і навіть не задумуємось, як це відбувається. Сьогодні у нас є шанс розібратись не лише в програмному аспекті, але в людському.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створити програму за прикладом, таким чином, щоб знаходити мінімальне значення серед 20 заданих чисел.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Опишіть алгоритм пошуку найбільшого числа?
2. Які конструкцій використовувались в опрацьованих проектах? Для чого вони були потрібні?
3. Чи залишилась у вас інформація (отримана на уроці) котра є не зрозумілою?
7. Домашнє завдання.
Пов. П. 6.2 Підготуватися до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар