· навчальна: познайомити з особливостями використання декількох масивів;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка ДЗ
Перевірка гри «Бажанчик»
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Типові алгоритми опрацювання даних в одновимірному масиві (списку).»)
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створити програму: за зразком. Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.
Інструкційна картка
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Опишіть свої враження від уроку?
2. Що нового ви дізнались?
3. Чи важка була програма для розуміння? Що найбільш було складним?
7. Домашнє завдання.
Створити програму на вивід інформації з журналу магазину комп’ютерної техніки по номеру, який має 25 записів та такі таблиці: №, дата, товар, ціна купівлі, ціна продажі. Записи таблиць заповнити самостійно.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Опишіть свої враження від уроку?
2. Що нового ви дізнались?
3. Чи важка була програма для розуміння? Що найбільш було складним?
7. Домашнє завдання.
Створити програму на вивід інформації з журналу магазину комп’ютерної техніки по номеру, який має 25 записів та такі таблиці: №, дата, товар, ціна купівлі, ціна продажі. Записи таблиць заповнити самостійно.
Немає коментарів:
Дописати коментар