· навчальна: познайомити учнів з багаторядковим текстовим полем та його властивостями;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Робота з картками.
Патання до уроку.
1. Що таке масив та яке його практичне застосування?
2. Що означають команди or , and, not та де вони використовуються?
3. За допомогою якої функції можна генерувати випадкові числа?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Елемент керування. Багаторядкове текстове поле.»)
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створити програму: за зразком.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. З яким об’єктом ми познайомились на сьогоднішньому уроці?
2. Що означають властивості:
· Name – ім’я об’єкта
· Color – колір фону поля МЕМО
· Font – налаштування форматування тексту
· Enabled – набуває 2 значення та встановлює доступність редагування вмісту елемента користувачем.
· Visible - демонстрація
· Height – висота об’єкта
7. Домашнє завдання.
Параграф 6.1. Створити гру «Бажанчик» де користувачі вводять 10 бажань та після натиснення клавіші «Виконати бажання» генерується випадкове бажання.
Немає коментарів:
Дописати коментар