Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер, Lazarus IDE.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке програма?
2. Що таке алгоритм?
3. З якою метою складають блок-схему алгоритму?
4. Під час вивчення яких навчальних предметів ви зустрічалися з поняттям величини?
5. Наведіть приклади величин.
6. Що таке програмування?
7. З якими мовами програмування ви вже знайомі?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Повторення знань з теми «Алгоритми та програми» за 8 клас.»
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
9 клас. Урок № 48. «Повторення знань з теми «Алгоритми та програми» за 8 клас».
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Працюємо з інструкційною карткою.)
Інструктивна картка.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які бувають алгоритми?
2. Які бувають розгалужені алгоритми?
3. Які бувають цикли?
4. Що таке трасування?
5. Що називають кон’юкцією?
6. Що називають запереченням?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які бувають алгоритми?
2. Які бувають розгалужені алгоритми?
3. Які бувають цикли?
4. Що таке трасування?
5. Що називають кон’юкцією?
6. Що називають запереченням?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар