9 клас. 46 Урок. Практична робота №14. Додавання, видалення, редагування даних у базі. Фільтрація та сортування даних у таблицях. Автоматизоване створення запитів у базі даних.

Мета: Формувати вміння практичного виконувати сортування та фільтрацію даних у таблиці, додавати редагувати та видаляти дані у базах, створювати запити. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер, Access 2019.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які запити називають запитами на вибірку?
2. Як зберігається запит?
3. У яких режимах можна відкрити запит?
4. Які запити називають запитами з параметрами?
5. Поясніть сутність перехресного запиту.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Практична робота №14. Додавання, видалення, редагування даних у базі. Фільтрація та сортування даних у таблицях. Автоматизоване створення запитів у базі даних.»

На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички. Тема нашої практичної роботи № 14 додавання, видалення, редагування даних у базі. Фільтрація та сортування даних у таблицях. Автоматизоване створення запитів у базі даних.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Алгоритм роботи.
· Відкрийте БД biblioteka.
1. Створіть на основі таблиці ЧИТАЧІ Запит_151, за допомогою якого вибираються дані про учнів 10 класу, що користувалися бібліотекою. Результуючий набір записів має містити поля Прізвище, Клас і Інвентарний номер.
2. Створіть на основі таблиці КНИЖКИ Запит_152, за допомогою якого вибираються записи про книжки, які коштують більше 40 грн. Результуючий набір записів має містити поля Автор, Назва, Ціна.
3. Створіть на основі таблиці ЧИТАЧІ Запит_153, за допомогою якого вибираються записи про читачів, які навчаються 11 класу, що користувалися бібліотекою. Результуючий набір записів має містити поля Прізвище, Клас і Інвентарний номер.
4. Створіть на основі таблиці КНИЖКИ Запит_154, за допомогою якого вибираються записи про книжки, автором яких є Мехеда О.Н. Результуючий набір записів має містити поля Автор, Назва й Рік видання.
5. Створіть на основі таблиці КНИЖКИ Запит_155, за допомогою якого вибираються записи про книжки ціною в межах від 35 до 45 грн. Результуючий набір записів має містити поля Автор, Назва, Ціна.
6. Створіть Запит_156, за допомогою якого підраховується кількість книжок за їх назвами.
7. Розробіть Запит_158 з параметрами, за допомогою якого вибираються назви й автори книжок за роком їх видання. Рік видання уводиться в процесі виконання запиту.
8. Розробіть Запит_158 з параметрами, за допомогою якого вибираються прізвища читачів, що користувались книжками з певним інвентарним номером. Інвентарний номер вводиться у процесі виконання запиту.
9. Розробіть Запит_159 з параметрами, за допомогою якого вибираються назви й ціна книжок за прізвище автора.
10. Розробіть перехресний Запит_160, за допомогою якого підраховується кількість різних назв книжок за роками їх видання.
11. Розробіть перехресний Запит_161, за допомогою якого підраховується кількість звернень до бібліотеки кожного читача.
12. Створіть на основі таблиці КНИЖКИ Запит_162, за допомогою якого вибираються записи про книжки, які мають назву Фізика. Результуючий набір записів має містити поля Інвентарний номер, Автор, Рік видання, Ціна.
· Результат продемонструйте вчителю.
· Зробіть висновок про результат роботи.

     Для учня.






5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло…;
• у мене виникли такі запитання…;
• я не впорався з такими завданням…;
• мені сподобалось і я буду використовувати…

7. Домашнє завдання.

Повторити вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар