9 клас. 43 Урок. Практична робота №13. Фільтрація та сортування даних у таблицях.

Мета: Формувати вміння практичного виконувати сортування та фільтрацію даних у таблиці. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку:
застосування знань, умінь і навичок
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер, Access 2019.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які існують способи впорядкування записів?
2. Що називають фільтрацією записів?
3. Як перейменовується таблиця?
4. Як копіюється та видаляється таблиця?
5. За значенням якого поля впорядковуються записи за замовчуванням?
6. Як видаляється запис із таблиці?
7. Як здійснити пошук запису у таблиці?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Практична робота №13. Фільтрація та сортування даних у таблицях.»

На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички. Тема нашої практичної роботи № 13 фільтрація та сортування даних у таблицях.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Алгоритм роботи.
1. Відкрийте базу даних biblioteka.
2. У таблиці КНИЖКИ знайдіть усі записи, у полі Автор яких є прізвище Мехеда О. Н.
3. У таблиці КНИЖКИ знайдіть книжки, видані у 2015 році.
4. У таблиці ЧИТАЧІ знайдіть записи, у полі Дата повернення яких є дата 30.03.2018.
5. У таблиці КНИЖКИ запис, у полі Інвентарний номер якого є число 205, замініть Фізика на Хімія у полі Назва. Переконайтесь, що операція виконана правильно. Відновіть значення Фізика та збережіть таблицю.
6. У таблиці ЧИТАЧІ видаліть шостий запис. Переконайтесь, що операція виконана правильно. Відновіть цей запис. Збережіть таблицю.
7. У таблиці ЧИТАЧІ приховайте поле Клас. Переконайтесь, що операція виконана успішно. Відновіть приховане поле.
8. Виконайте сортування записів таблиці КНИЖКИ в алфавітному порядку поля Автор. Відновіть упорядкування записів за значенням ключового поля.
9. Виконайте сортування записів таблиці ЧИТАЧІ в алфавітному порядку прізвищ читачів. Відновіть упорядкування записів за значенням поля Номер.
10. Виберіть із таблиці КНИЖКИ записи, у полі Автор яких є прізвище Федірко К.О.
11. Виберіть із таблиці КНИЖКИ всі записи, де ціна книжок менша 45.
12. Виберіть із таблиці ЧИТАЧІ записи, у полі Дата повернення яких відсутня дата повернення.
13. Перейменуйте таблицю КНИЖКИ на ім’я ФОНД. Відновіть попередню назву таблиці.
14. Для таблиці ЧИТАЧІ створіть копію з назвою УЧНІ.
15. Результат продемонструйте вчителю.
16. Зробіть висновок про результат роботи.

Додаткові матеріали для Учня.

  




5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло…;
• у мене виникли такі запитання…;
• я не впорався з такими завданням…;
• мені сподобалось і я буду використовувати…

7. Домашнє завдання.
Повторити вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар